2018 Porsche finansal raporu tarih ile beraber açıklandı ve Porsche tarihinde bir ilk gerçekleşti.
Porsche 2018 yılının ilk çeyreğinde Porsche AG dünya çapında yaklaşık 63 bin 500 adet otomobil satışı gerçekleştirdi ve satışlarını bir önceki yıla göre % 6 oranında artırdı. Bu, satış rakamı spor otomobil üreticisinin tarihindeki en başarılı ilk çeyreği temsil ediyor. ABD, Avrupa ve şirketin ana pazarı olan Almanya’da Panamera ve 911 model serileri büyümedeki ana etkenler oldu. Toplam büyümenin en yüksek olduğu yer satışların yüzde 10 artarak yaklaşık 14 bin araca ulaştığı ABD pazarı oldu. Model özelinde 2017’de piyasaya sürülen Panamera yaklaşık yüzde 200 oranında bir artışla yüzde bazında en yüksek büyümeyi gösterdi. Özellikle hibrit segment son derece olumlu bir gelişme kaydetti: Avrupa’da ilk çeyrek boyunca satılan Panamera modellerinin yüzde 60’ından fazlasını hibrit versiyonlar oluşturdu.
2018’in ilk çeyreğinde Çin yine Porsche için en büyük pazar oldu. 18 bin 600’den fazla otomobilin satıldığı Çin pazarı, bu sayede geçen yılın sonucunu yüzde 3 oranında aştı.
Porsche’nin en başarılı modeli, dünya çapında 23 binin üzerinde satılan sportif SUV Macan oldu. 911 serisi de otomobil severleri kendine hayran bırakmayı sürdürdü. Yılın başında Porsche müşterilerine 9 bin 600’den fazla 911 teslim ederek, bu model serisinde yüzde 35 oranında büyüme kaydetti.