PANDEMİ… BÜLTEN… DİJİTAL…

PAYLAŞ
Kamil Hakki Tolunay

3 aydır ilgili ilgisiz bültenler alıyoruz.

Pandemi iş anlayışını da değiştirdi. Neredeyse peynir fabrikasının pandemi için ne önlemler aldığına dair, bülten yolluyor firmaların hakla ilişkiler şirketlerinin çalışanları. Ne yazık ki bu haberleri çöpe attığımız gibi, yollayanı da engelliyoruz. Sonra yeni bir mail adresinden başka biri yolluyor. Peynir, pabuç, abajur, hatta güzellik müstahzarı haberini. Bu kez de onu engelliyoruz.
Boşa vakit harcıyorlar. Bize de harcatıyorlar.

Bunlar hep işi bilmemek, işgüzarlık ve tembellikten kaynaklanıyor.
Oysa haberi seçecek, dergilere uygun haberi yollayacak.
Yoksa biz Pandemi ile ilgili gelen habere karşı değiliz.

Bakın şimdi habere.

Groupe PSA Türkiye ‘Flexlife’ çalışma modeli ile gerçek bir değişim hareketi başlatıyor. Türkiye’de pandemi başlangıcından bu yana, aldığı her kararda ve yaptığı her iletişimde çalışanlarının, iş ortaklarının ve müşterilerinin güvende ve sağlıklı olmasını merkezde tutan Groupe PSA Türkiye, COVID-19’un pandemi ilan edilmesinin hemen ardından COVID önlemlerini hayata geçiren ilk firmalardan biri olmuştu. Grup şimdi ise sektörde bir ilki daha gerçekleştirerek Ocak 2021 itibariyle ‘Flexlife’ sistemine geçeceğini duyurdu. Pandeminin dünyadaki ve Türkiye’deki gelişimini yakından takip eden PSA Türkiye yönetimi, Haziran sonundan Eylül sonuna kadar ofise gitmeyi çalışanlarının ve departman yöneticilerinin inisiyatifine bırakacak. Pandeminin seyrine göre Eylül sonundan yıl sonuna kadar da iki gün ofis, üç gün evde çalışma düzenini sürdürecek. Grup 1 Ocak 2021 tarihi itibariyle ise Kolektif House’un Ataşehir Şubesi’nde “Flexlife” çalışma modeline geçecek.
Bu yeni model ile sektörde büyük bir değişimin daha öncüsü olacaklarını vurgulayan Groupe PSA Türkiye Başkanı Olivier Cornuaille liderliğin sadece rakamlarla değil bazen de farklı yolda yürüyerek başkalarına öncülük etmekle olduğunu söyledi. Cornuaille sözlerine şöyle devam etti: “Geçtiğimiz dört aylık süreçte PSA Türkiye olarak yeni günlük rutinlerimize çok hızlı bir şekilde adapte olduk. Şurası muhakkak ki, içinden geçtiğimiz dönem bize dijital dönüşümün, organizasyonel değişimin de itici gücü olacağını gösterdi. PSA Ekibi olarak, bu süreçte önceliğimizi dijital yaklaşımları yapılandırmak olarak belirledik ve radikal adımlar attık. Biz aynı hedefe odaklanabilen bir ekibiz, bunu yaparken artık gelenekçi iş yapış kültürünü rafa kaldırma kararı aldık. Uzaktan çalışmaya uygun yapılandırılmış teknik altyapımız ile çalışan evinde, ofiste ya da bayi teşkilatımız ile sahada çalışma özgürlüğüne sahip olacak.”

Bir başka her bülteni diyor ki:

Operasyonel süreçlerini sağlığa olan yaklaşımla sürekli yenileyen NISSAN, devreye aldığı mobil uygulama ile ihtiyaç duyulan her bilgiye kolayca erişim imkanı sunuyor. Müşterilerine en hızlı, en kolay ve en kaliteli hizmeti sunmak için dijitalleşmeyi temel alan NISSAN, tüm hizmetlerini teknolojik gelişmelere göre entegre ederek müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırıyor. Nissan, “NISSAN Türkiye Mobil Uygulaması” ile müşterilerin beklentilerine cevap verecek süreçlerini bu platforma taşımayı hedefliyor.
NISSAN Türkiye Mobil Uygulaması ile müşteriler, Servis Randevusu Alma, Servis Geçmişini Görüntüleme, Bayi Konumu Bulma ve Görüntüleme, Nissan Yol Yardım Hizmeti ile doğrudan iletişime geçme menüleri ile işlemlerini hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştiriyor.
Park Yerim özelliği ile aracının konumunu işaretleyebilen NISSAN kullanıcıları, ayrıca “Araca Ait Belgeleri Yükleme” seçeneğiyle sigorta yenilme süresi gibi önemli bilgilerini de saklayabiliyor.
Arıza Işığı Kılavuzu, yetkili servis ağı, kullanım kılavuzları, en yakın benzin istasyonu bilgileri ve çağrı merkezine her zaman ve her yerden kolayca erişime olanak sağlayan uygulama; Haberler, Teklifler, Kampanyalar menüleri ile de müşterilere merak ettikleri konularla ilgili doğrudan ve güncel bilgi sahibi olabilme imkanı sunuyor.

Ya bu ne:

Morötesi–C ışınlar yayarak virüsleri yok eden ve 2020 yılında En İyi Uygulama Alanı Ödülü’nü alan UVD Robot, Türkiye’nin virüslerle mücadelesinde yeni bir dönem başlatacak. Dünyanın 60’dan fazla ülkesinde, Covid-19 ile mücadelede kullanılan ilk ve tek otonom robot olan UVD Robot; hastane, havaalanı, ofis, otel, avm, okul, fabrika gibi insan yoğunluğu olan kapalı alanlarda dakikalar içinde yüksek düzeyde etkin bir dezenfeksiyon sağlıyor. Otonom ve mobil özelliği ile yaşam alanlarını tek başına dezenfekte eden robot, kimyasal ürünlerin oluşturduğu riskleri de sıfıra indirecek.

Bana ne… Bize ne… Otomobil okurunu ne kadar ilgilendirir.
Sırf bir bölümünü alıntı yapıp geri kalanını sildim. Elbette yollayana engel de koydum.

Oysa bu bir haber.
Brisa’nın hızlı bakım servisi markası Otopratik, COVID-19 salgını normalleşme sürecinde, şehirlerarası yolculukların başlaması ile birlikte ortaya çıkabilecek emniyet risklerini önlemekiçin sürücülerin yanında yer alıyor.Araç bakımı konusunda pratik bilgiler paylaşan Otopratik, aynı zamanda ücretsiz lastik ve akü bakımı kampanyasıyla da araç sahiplerini destekliyor.Ayrıca Otopratik, klima gazı dolumu ve klima dezenfeksiyonu kampanyasıyla da araç sahiplerinin yanında.
Türkiye lastik pazarı lideri Brisa’nın binek ve hafif ticari araç bakımı üzerine uzmanlaşan, hızlı bakım servis zinciri Otopratik, COVID-19 sürecindeki yeni dönemde yolculukların emniyetle gerçekleşmesi için bilgilendirme ve ücretsiz destek çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda uzun zamandır kullanılmayan araçların seyahatlere hazırlanması için uzmanlığını araç sahipleri ile paylaşıyor. Aynı zamanda tüm mağaza ve operasyonlarında küresel salgına karşı güçlü önlemler alan Otopratik, zorunlu yolculuklar için sunduğu ücretsiz dezenfeksiyon hizmetlerini de ücretsiz bakım hizmetleri ile devam ettiriyor. Bu kapsamda 1 Temmuz 2020 tarihine kadar Otopratik noktalarında akü ve lastik kontrol ve bakımları ücretsiz olarak gerçekleşecek.

İşte böyle.
Son günlerde pandemi hepimizin şaftını kaydırdı.
Çoğumuzun psikolojik servise gitme vakti geldi de geçiyor.
Salgının bittiği, sağlıklı günlere döneceğimiz zamanları özlüyoruz.

PAYLAŞ