Son jenerasyonunda tamamen yenilenen yüzüyle agresif ve güçlü bir görünüme kavuşan pic-up segmentinin sevilen oyuncusu Isuzu D-Max, geçirdiği makyaj operasyonuyla karakterine şimdi de sportif bir duruş eklemiş adeta. Yenilenmiş bi-LED farlar, yeni tasarım ön ızgara, yan basamaklar, tavan rayları ve yenilenen jant tasarımıyla karşımıza çıkan D-Max V-Cross sürüş izlenimimiz boyunca meraklı bakışları üzerinde toplamayı başardı. Hem iç hem de dış tasarımıyla ticari araç kalıplarının üzerine çıkan model, sunduğu sürüş konforu, sınıfında ilk kez kullanılan bir çok yeni özelliği ve performanslı yapısıyla kullanıcısına gücünü hissettiriyor.
Geçirdiği makyaj operasyonuyla yaşadığı tüm değişimi sürüş izlenimimiz boyunca hissettirmeyi başaran Isuzu D-Max, aynı zamanda sahip olduğu 800 milimetre sudan geçiş yüksekliği, 35° tırmanma, 30,5° yaklaşma, 49° yan eğim ve 24,2° uzaklaşma açılarıyla arazide de başarılı bir model olduğunu kanıtladı. Tüm bu göz önünde olan değişime ek olarak, daha verimli ve daha iyi performansa sahip bir motor, araç güvenliğini ve sağlamlığını artırmayı hedefleyen iyileştirilmiş şasi, yeni süspansiyon yapısı ve daha büyük frenler, Isuzu D-Max’in altyapısındaki yeniliklerden olduğunu belirtmeden geçmeyelim.
Geçirdiği makyaj operasyonu ile agresif ve güçlü görünümüne sportif duruşu da eklemeyi başaran Isuzu D-Max’in içerisine geçtiğimizde ise daha sade ama ergonomik ve kullanım kolaylığı sunan bir kokpit karşılıyor bizleri. 4.2 inç renkli bilgi ekranı, yumuşak doku, ince dikiş detayları ve yeni iç trim renkleri ile iç tasarımda da değişim geçiren otomobilde 9 inç dokunmatik multimedya ekranı konsolun tam ortasında görev alıyor ve araçla ilgili tüm bilgilere kolayca ulaşmanızı sağlıyor. Kablosuz Apple Car Play ve Android Auto bağlantısı, çift bölgeli dijital klima teknolojik olarak da dolu bir araç olduğunu gösteriyor. Sunduğu geniş ve konforlu yaşam alanıyla sınıfı standartlarını bir adım öteye taşımayı başaran Isuzu D-Max, sunduğu konforlu ve ferah kabin boyutları ile keyifli seyahat etmenize olanak sağlıyor. Her türlü yol koşulunda sarsıntısız ve sessiz bir sürüş sunan Isuzu Dmax’te yenilenen direksiyon sistemi, süspansiyon sistemi, kabin bağlantıları yol tutuşu ve manevrayı kolaylaştırırken araç içi gürültüyü de önemli oranda düşürmüş durumda.
Yenilenen görünümü ile daha hırçın bir yapıya kavuşan Isuzu D-Max’in kaputunun altında 1.9 litrelik Common-Rail VGS Intercooler dizel motor görev alıyor. 3600 devir dakikada 163 beygir güç ve 2000-2500 devir dakikada 360 Nm tork değeri sunan motor bu hırçın aracın gerektiğinde ne kadar güçlü olabileceğinin de en büyük garantisi. 6 ileri otomatik şanzıman ile birlikte verilen komutları başarıyla yerine getiren D-Max, ortalamada 7.5 litrelik yakıt tüketim değeriyle ekonomik bir araç olmayı da başarıyor. 4X4 çekiş sistemine sahip Isuzu D-Max zorlu arazi ve her türlü yol koşulunda tüm hırçınlığını ve agresifliğini sergilemeyi başarıyor.
Güvenlik konusunda yeni bir sınıf belirleyen D-Max özellikle V-Cross donanım seviyesindeki stereo kamera, arka radar, trafik işareti tanıma ve hatırlama, ön çarpışma ve otonom frenleme, dönüş asistanı, çoklu çarpışma önleyici fren sistemi, adaptif hız sabitleme, otonom frenleme, şerit takip sistemi, kör nokta uyarı sistemi ve uzun far asistanı gibi bir çok özelliği ile çok daha güvenli bir sürüş sağlarken ön ve arka park sensörleri, dönüş asistanı ve geri görüş kamerası ve çok daha yumuşak direksiyonu ile şehir içi kullanımı da sorunsuz hale getiriyor. Pick-up segmentinden farklı olarak piano black detaylar ve koyu renkler ile ön plana çıkan V-Cross, 2’si tavanda olmak üzere 8 hoparlörü ile de yüksek ses kalitesi sunuyor.
Hava yastıkları güvenliği artıracak şekilde geliştirilen yeni D-Max’e ayrıca merkezi hava yastığı gibi sınıfında fark yaratan yeni güvenlik önlemleri de eklendi. Güvenlikte yepyeni bir noktaya ulaşan yeni D-Max, Avrupa Euro NCAP ve Avustralya ANCAP’ten 5 yıldız aldı.
Teknik Özellikler: ISUZU D-MAX 4X4 V-CROSS AT
Motor hacmi:………………………………….1898 cc
Silindir adedi:………………………………….Sıralı 4
Maksimum güç:……………………163 HP,3600 d/d
Maksimum tork:………………..360 Nm, 2000-2500 d/d
Aktarma:……………………………….4 tekerlekten çekiş
Şanzıman:…………………………6 ileri otomatik
Maksimum hız:…………………………..180 km/s
0-100 km/s:……………………………………-
Ön lastik:……………………………..265/60 R 18
Arka lastik:……………………………265/60 R 18
Frenler-Ön/Arka:………………….Disk/kampana
Ortalama Yakıt Tüketimi:…………7,5 lt/100 km
Emisyon:……………………………..197 gr/km
Karoser-Uz/Gen/Yük:…….5265/1870/1790 mm
Dingil mesafesi:…………………………3125 mm
Bagaj hacmi:…………………………………1075 lt
Ağırlık:………………………………………2025 kg